|
Корреляция себептүү байланышты билдирбейт жана бир гана маалыматтарга негизделген негизсиз . Маалымат менен ашыкча жүктөө Берилиштер баалуулуктарды кошсо да, аудиторияңызды ашыкча маалыматка толтуруп алуу когнитивдик ашыкча жүктөөгө алып келиши мүмкүн. Баяндооңузду колдогон негизги түшүнүктөргө көңүл буруп, берилген маалыматтарда тандалма болуңуз.
Аудиториянын катышуусун камсыз кылуу үчүн айкындуулукка жана актуалдуулукту биринчи орунга коюу. Маалыматтын купуялуулугуна көңүл бурбоо Маалыматтын купуялыгын урматтоо баарынан маанилүү. Сиз колдонгон маалыматтар B2B Электрондук почта тизмеси этикалык жактан алынганын жана купуялык эрежелерине ылайык келээрин текшериңиз. Жеке же купуя маалыматты колдонууга байланыштуу
аудиторияңыздын тынчсызданууларын чечип, берилиштерди кантип иштетип жана коргоп жатканыңызды ачык айтыңыз. Бул тузактарды башкаруу маалыматтарды колдонууга кылдат мамилени талап кылат. Тактыкка, айкындуулукка жана этикалык ойлорго артыкчылык берүү менен, сиз мазмунуңуздун эффективдүүлүгүн гана жогорулатпастан, аудиторияңыз менен ишенимди бекемдейсиз.
|
|